• Prijzen Professional Beauty Products uitgereikt De winnaars van de Professional Beauty Products of the Year 2018 zijn bekend. Op de Beauty Award-uitreiking hoorden de leveranciers wie van hen de prijzen mee naar huis mochten nemen.
    »
  • Handmassages tegen eenzaamheid Met het project ‘Aromasseurs, Doing Good’ wil Ton Beljon, initiatiefnemer en eigenaar van Chi Natural Life, met professionals een bijdrage leveren aan mensen die in Nederland eenzaam zijn. Dit gebeurt door met verschillende teams van Aromasseurs door heel het land handmassages te geven.
    »
  • Win één van de drie sapkuren van Sapbar Vannu! Kosmetiek mag namens Sapbar Vannu drie sapkuren ter waarde van € 159,- weggeven aan haar trouwe abonnees. Sapbar Vannu heeft een mooi concept voor schoonheidsspecialisten ontwikkeld: koudgeperste sappen met 400 gram groenten en fruit. Zodat je toch elke dag op een heel eenvoudige manier heel veel vitamines binnenkrijgt. De onderneming heeft als missie om een gezond leven voor iedereen gemakkelijker te maken.
    »
  • Veilige en betaalbare apparatuur Onder het motto ‘Makes Beauty Better’ ontwikkelt en verkoopt MedCos Skinsolutions cosmetische apparatuur en bijbehorende supplies. De Body-Wizard FreezeSculpting (Cryolipolyse) is momenteel een ware hit met meer dan 80 gestarte salons en instituten binnen een jaar. “Het past bij de wensen van de huidige consument. Uit onderzoek bleek dat het uiterlijk, gezondheid en een goed figuur voor de meeste mensen heel belangrijk zijn. Toch is het voor veel vrouwen en mannen soms lastig om de laatste vetophopingen weg te krijgen. Wij hebben hier een perfecte oplossing voor”, vertelt directeur Kees Jaap van der Kamp.
    »

Compilatie Beauty Trade special 2018

Business tip Exclusief op Kosmetiek.nl

Check je klantenbestand op ‘wegblijvers’

Marja Wiersema, brandmanager, coach en trainer bij Care Cosmetics

Zakelijk gezien heb je als ondernemer twee doelen: omzet en klanten(binding). De klant let bewust of onbewust op een aantal zaken wanneer hij of zij iets aanschaft. Sfeer, vakkennis en bereidwilligheid van de schoonheidsspecialist naar de klant toe zijn van die factoren, waarop een klant bepaalt of hij of zij tevreden is met een bezoek aan je bedrijf.

Blog Exclusief op Kosmetiek.nl

Winacties en populariteit op Facebook

Yasmine Setoe, marketingprofessional Archer Media

Iedereen kent ze, de Like&share-winacties waarbij een bericht gedeeld móet worden om kans te kunnen maken op een prijs. Maar wist je dat de Like&share-winacties verboden zijn door Facebook?

Aanmelden Nieuwsbrief